Diputació de Lleida
Esteu aquí: Inici Butlletins Butlletí 98: Informació sobre la primera cobrança de l'OAGRTL

Butlletí 98: Informació sobre la primera cobrança de l'OAGRTL

Informació sobre la primera cobrança de l'OAGRTL

INFORMACIÓ SOBRE LA PRIMERA COBRANÇA DE L'OAGRTL

Durant el mes de febrer es va posar al cobro l’impost sobre vehicles de tracció mecànica dels ajuntaments que tenen delegada la gestió d’aquest impost a l’OAGRTL, així com aquelles taxes que els ajuntaments van decidir passar en aquesta primera cobrança.

A conseqüència de l’estat d’alerta decretat, es va allargar el termini de pagament d’aquests tributs, el qual va finalitzar el dia 25 de maig de 2020.

Atès que durant el termini de la cobrança en voluntària l'OAGRTL ha tingut suspès el servei d'atenció al públic presencial i telefònic degut al confinament, es facilitarà el pagament durant uns dies, especialment als contribuents persona física que no tenen l’obligació de relacionar-se amb l’administració de forma telemàtica. Pel que fa a les persones jurídiques i degut al fet que tenen l’obligació de comunicar-se per mitjans electrònics amb l’administració pública, d’acord amb l’establert a l’art. 14.2 de la Llei 39/2015, reguladora del procediment administratiu comú, s’estarà a la situació que concorri en cada cas als efectes de determinar la pertinència dels recàrrecs corresponents.

Es podran emetre aquests nous documents sense recàrrec fins el dia 1 de juliol de 2020, data en que finalitza el període d’interposició de recurs contra els padrons aprovats.

Important

Hem exclòs la possibilitat d’emetre documents de pagament de l'e-municipal ja que als ajuntaments sempre sortiria document de pagament amb recàrrec. Passat el període citat, es tornarà a habilitar el tràmit.

Per obtenir aquest nou document de pagament, el ciutadà podrà obtenir-lo demanant-ho directament a l’OAGRTL facilitant nom i CIF del titular del rebut a través de l’adreça de correu electrònic: oagrtl@diputaciolleida.cat.

També es pot dirigir per correu electrònic a la vostra oficina de referència. Els correus són els següents:

Oficina de Balaguer
E-mail recbalag@diputaciolleida.cat

Oficina de Cervera
E-mail  reccervera@diputaciolleida.cat

Oficina de La Seu d'Urgell
E-mail recseu@diputaciolleida.cat

Oficina de Les Borges Blanques
E-mail recborges@diputaciolleida.cat

Oficina de Mollerussa
E-mail recmolle@diputaciolleida.cat

Oficina de Solsona
E-mail recsolsona@diputaciolleida.cat

Oficina de Tàrrega
E-mail rectarrega@diputaciolleida.cat

Oficina de Tremp
E-mail rectremp@diputaciolleida.cat

Oficina de Vielha
E-mail recviella@diputaciolleida.cat

Oficina de Segrià
E-mail recsegria@diputaciolleida.cat

 

 

Cas que el ciutadà es dirigeixi a l’ajuntament i no disposi de correu electrònic per poder rebre el document de pagament, ens el podeu demanar per e-mail i os el farem arribar.

També podeu adreçar els vostres ciutadans al correu electrònic de l’OAGRTL facilitat.

Pel que fa a la incorporació del personal de l’OAGRTL en mode presencial, està previst que es realitzi quan s’estableixi la fase 2 de desconfinament, d’acord amb el protocol de desconfinament  aprovat per Diputació de Lleida per als seus treballadors.


Salutacions.


Lleida, maig de 2020

 


 

 
 
 

 


OAGRTL: Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals de la Diputació de Lleida
Rambla Ferran 18, 25007 Lleida Tel. 973 230 401